E-Skin “tekli ölçüm ve karıştırma” sistemidir. Spektrokolorimetre'nin basitliği ve minimal eğitimle kullanımı kolay olan e-Skin, günümüz klinisyenleri için en uygun maliyetli dijital cilt eşleştirme çözümü haline getirir.
Copyright © 1991-2019 Balkan Dental Ltd. Sti. Tüm hakları saklıdır.
E-Skin Spektrokolorimetre / E-Skin Cihazı, Renkleri, Seti
E-Skin, protez uygulamaları için hasta cildiyle uyuşmak üzere yaklaşık 22.000 cilt tonunun dijital bir kütüphanesini kullanıyor. E-Skin cihazı cilt rengini ölçer ve anında veritabanından eşleşen bir renk verici reçetesini ekrana getirir. Cihaz hafif, kullanımı kolay ve taşınabilirdir. Gelişmiş görüntü yakalama teknolojisi, küçük avuçiçi bir cihazda böyle bir hassasiyet için yeni bir standart belirlemektedir. Minimum eğitimle klinisyenler bir hastanın cilt tonunu okuyabilir, uyumlu bir renk tarifi elde edebilir ve gereken formülasyonu hızlı ve doğru şekilde tartabilir. E-Skin, makul bir fiyata doğru, tekrarlanabilir sonuçlar sağlayan cilt uyumu çözümüdür. Dış boyama için Spectromatch Extrinsic colour pack (dış boyama paketi)'de vardır.
İki ondalık basamaklı dijital teraziler mevcuttur.

Ürün Kodları:

ESKIN - E-Skin Spectrocolorimeter
ESKINST - E-Skin Başlangıç Kiti: 17 Renk Şırıngası ve Uygulama Tabancası
ESKINSTM511 - E-Skin Başlangıç Kiti: 17 Renk Şırıngası, Uygulama Tabancası ve 500g M511 Platinum Silikon ile birlikte
ESKIN EX - E-Skin Extrinsic System (Dış Boyama Sistemi - Sealant İhtiyacı olmayan, direk uygulama sistemi)

E-Skin Türkçe Katalog Sayfası için tıklayınız.
Ürünlerle ilgili ayrıntılı bilgi için bize ulaşınız.
Mail:  info@balkandental.com   Telefon: +90 312 4259155